torsdag 9 april 2009

PÅSK

Nu är man ledig 4 dagar, det ska bli så skönt, få sova lite längre på morgonen.
I dag kommer syrran och hämtar sina + mina barn, de ska få sova där en natt.
Ska hem strax och slänga ihop lite pannkaka innan de åker.
Jag ska iväg och göra naglar sen men ska väl vara hemma vid åtta och då kanske vi ska ut och käka. Men jag vet hur det brukar bli när man är barnledig, då blir vi så trötta så vi tar och bäddar ner oss i soffan istället. Men vi får väl se....

I morgon ska jag göra naglar på Dannes syrra och sen åker jag till syrran för att hämta barnen och hälsa på en stund. Sen när vi kommer hem går vi nog till min morbror och grattar honom lite.
På lördag är det inget inbokat.
På söndag ska Alex på kalas på busborgen, igen......
Sen ska vi hem till ett par kompisar på kvällen, vi skulle få lite mat och det kan väl hända att vi tar nåt glas vin oxå.
Måndag ska jag klippa mig och färga, så ska jag göra naglar på min frissa..
Jag tror den här helgen kommer gå snabbt för man har ju lite inbokat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar