onsdag 13 januari 2010

Snuvig

Ja, dagarna dom går och går.

Jag har börjat jobba hos syrran igen, ska var där nu i januari och sen tänkte vi dra igång Spa-Oasen.
Känns jättespännande och hoppas..hoppas att det går bra. Skulle vara så kul. Men vi har ju alla förutsättningar tycker jag.

Jag har blitt lite snuvig. Haft ont i halsen ett par dagar men nu är det bara snuvigt, då brukar det ju vara på väg bort. Svininfluensa paniken verkar ialla fall ha försvunnit. Det blev kanske inte så många som blev smittade nu när många tog vaccinet.

Trött idag, ska försöka komma i säng hyfsat tidigt i kväll.
Igår var jag ledig men då hade jag möte med en kille från trygghetsrådet och så var jag till spa- Oasen och målade och grejade lite. Sen till dagis och hämta Alex, till Coop och handla lite, hem och laga mat. Så det är full fart ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar