onsdag 3 november 2010

Höstlov

3:e dagen på lovet.
Gud vad skönt att vara ledig, utan att vara sjuk.
I måndags var vi hemma och tog det lungt. Plocka lite, diska och tvätta men inga stora utsvävningar.
I går var vi till Sala badhus med min mamma och Martin och mina älsklings barn.
Det var mysogt men min lilla son är ingen som älskar bada. Jag tror han tjatade var 5:e min om att han ville åka hem. Stortjöt två ggr för han hade fått vatten i ögat eller nåt. Men ett litet skratt lockade vi också fram. Men han sa att det var hans värsta dag någonsin, han har då för roliga kommentarer.
Idag ska Sebban med en kompis till Arosfortet och Alex och jag ska vara hemma. Ev får vi besök.
Ute regnar det som bara den så vi håller oss inne. Ska fortsätta rensa lite leksaker mm. Tänkte snart börja med Alex rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar