tisdag 29 mars 2011

tiden går

och inte är snön borta än heller.

Jag har opererat ögonen så nu slipper jag glasögon. Har funderat på det ett tag men inte vågat men nu tog jag mod till mig, och jag ångrar mig verkligen inte. Nu har det ju bara gått knappt två veckor så vi får se hur allt blir när det gått ett tag. Men jag ser bra, känns lite overkligt bara att man inte ska behöva glasögon längre...

Annars är väl det mesta som vanligt. Jobbar och står i. Barnen går i skolan och vi har hållt oss ganska friska, Alex hade ett par dagar feber i slutet på feb och jag hade ont i halsen i början på förra veckan men nu känns det bättre.
Idag var jag till ett ställe som heter Curves. Där ska jag börja träna. Måste verkligen börja röra på mig. De har cirkelträning som tar 30 min och man kan komma och köra närsomhelst under deras öppetider. Man behöver inte passa nån tid för pass, de har en instruktör där hela tiden som puschar och kan visa. De har öppet 9-13 och 16-19 månd-torsd och 9-13 och 15-18 på fredagar. Ett kort kostar 345:-( tror jag) för autogiro per månad...
De mätte och vägde och vi la upp ett delmål som man ska kunna fixa med att träna.

Nej nu är det dax att sova så man orkar upp i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar