söndag 8 mars 2009

I går var Danne på fisketävling så jag tg med mig Alex ned till salongen och fixade lite naglar. Han tycker det är tråkigt där så det är bara i nödfall. Sen hämtade vi Sebban och åkte och köpte en ny radiostyrd bil till Alex. När han hade leksaksdag på dagis i torsdags så ville han ha med en av sina radiostyrda bilar men då fick jag inte igång dem. Sebban köpte lite lego, men han får veckopeng så då får han köpa själv. Sen käkade vi på Pizza Hut och så var vi och hämtade Danne vid bussen. På kvällen var Danne till en kompis i Kolbäck och barnen var en stund till min kusin. Då passade jag på att träna ,det var länge sen...pust vilken dålig kondis man har...

Idag har jag också varit och gjort naglar och snart ska vi åka till Hökåsen och hälsa på pappa och Siv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar