tisdag 31 mars 2009

Länge sedan

Jag har inte haft tid att skriva på ett tag , har ju skrivit in vad jag käkat på viktklubben, och det tar ju också lite tid. Det har väl inte gått så bra, jag har käkat som jag ska men den syns nästan inget på vågen. Man vill ju helst tappa fem kilo första veckan . Men jag tycker det känns bra så det är bara att kämpa vidare. I fredags var jag och en kompis på After Work, det var kul. Bandet som spelade hette Hithcock eller nåt sånt. de var skitbra.
Sen i lördags måtte man ju som man förtjänade.
I söndags var jag och barnen hem till syrran och hälsade på. Det var trevligt. Barnen har så himla kul när de träffas. Syrran och jag var lite duktiga och tog en promenad. Det var skönt.


Nu är det jobbarvecka igen och jag har lite naglar inbokade så kvällarna går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar