onsdag 6 maj 2009

I morgon-Visning av lägenheten

I dag ska vi hem och städa inför visningen i morgon, man vill ju att det ska se bra ut.
I morgon hinner man ju inte så mycket när man slutar 16.00 och visningen är 17:30.
Danne ska ta barnen och katten och gå ned till grannen så ingen är hemma.
Jag ska åka till salongen.

Nu längtar jag verkligen till vi ska få flytta, man tappar ju sugen hemma på att hålla iordning och städa. Sen blir man sugen på lite nya möbler och sån. Men jag har sagt till mig själv arr jag ska inte köpa nånting med inrednings-prylar förräns vi har flyttat dit så man verkligen ser att det passar.
I helgen ska Danne, jag och 2 kompisar åka på kryzzning. Det ska bli trevligt, shoppa lite smink....
Och så ska de spela in "Färjan" när vi åker, men det känns mindre kul, man får hålla sig undan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar