lördag 2 maj 2009

Lördag

Idag när jag vaknade trodde jag det var söndag. Tur man har en liten sn som vaknar i tid för jag skulle ner till salongen kl 9.00 och jag hade ställt kl på 8:15 men på söndag. Lite pinsamt om man inte kommer.
Nu har jag kommit hem och Danne har åkt och tränat.


På Valborg var vi hem till syrran i Västerfärnebo och pappa, Siv och hennes väninna Astrid var där . Vi käkade hamburgare med div tillbehör, satt ute och käkade.
var inte på någon majbrasa, de hade ingen där vi brukar åka för det var brandrisk. Om vi skulle åka in till Sala så tar det ju en stund att åka och det blir lite tråkigt avbrott. Så vi var hemmahos syrran istället.

I går var vi hem till ett par kompisar på kvällen och grillade. Riktigt mysigt, sitta ute och käka.
På dagen var Sebban hem till en kompis och jag och Alex följde med och fikade lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar