måndag 3 augusti 2009

Helgen

Danne åkte till Malmö i helgen på SM i båskytte så barnen och jag var själva hemma.
På fredagen så jobbade ju jag på dagen och Danne skulle åka på fm så pappa och Siv var barnvakt. När jag kom hem tog Alex och jag en promenad med Siv när hon gick hem och sen handlade vi lite uppe på affären och var sen hemma på kvällen och barnen spelade lite.

På lördagen var vi trötta och sov till elva och sedan var vi hem till mamma i helgen och grattade henne, hon fyllde när vi var på Gotland och så jobbade hon den helgen. Vi hade samlat till en motorvärmare. När vi åkte hem fick jag med mig syrrans pojkar också, de sov över här.

På söndagen var det ju fint väder så vi var hemma på tomten och pulade lite och barnen lekte både ute och inne. Sebban och Fredrik badade i poolen-18 grader....burr.
En gammal jobbarkompis och hennes dotter kom över och hälsade på.
Alex och jag var iväg och köpte lite mat till ödlan och en ny handkontroll till Wii.
Sen hem och grejade lite, hängde tvätt mm.
Danne kom hem vid ett på natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar