onsdag 12 augusti 2009

Japp, så var man på jobbet igen.

I dag slutar jag kl 15:00 då ska jag hämta Alex och så ska vi åka och köpa present till min pappa.
På söndag ska vi åka och gratta honom och Kalle också (Sivs son).

I dag ska syrran hämta Sebban och han ska få sova över där till torsdag. Då ska mamma dit och hälsa på och då tar hon med honom hem.

På fredag ska han på kalas hos en kompis, så han måste komma hem till dess och då slipper jag åka och hämta honom på fredag efter jobbet.

Ska försöka hinna röja undan lite i garaget i helgen så Danne kanske kan börja med mitt rum där jag ska ha verksamheten från oktober.
Beställde en massagebänk på nätet igår, det var en veckas leverans så nu väntar jag med spänning på att den ska komma. Så man får se om den ser ut som på bilden. Det var värme och även en massage funktion på den. Skillde inte så mycker i pris på den och en utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar