måndag 14 december 2009

10 dagar kvar till julafton

I går var vi till kyrkan i Västerfärnebo och kollade när My var med och hade Lucia där med kören. de var jätteduktiga, jag tror det var 18 låtar de sjöng och det tog nästan en timme. Det är verkligen duktigt att orka med det när man bara är sex år tycker jag. Det var fler som sjöng själva också, bla en tjej i Mys klass som sjöng solo , starkt gjort när man är så liten.


Sen var vi hem och fikade hos syrran. Siv hade tagit med sig kaffebröd och vi grattade henne för hon fyllde år. Vi hade köpt ett par rosa fluffiga tofflor och en massage grej till nacken.

Idag har jag jobbat med syrran och sen var jag förbi gamla jobbet, hämtade fruktlådan och pratade lite med Susann.

Nu har jag gjort naglar och varit till pappa och lämnat tillbaka deras bil som vi lånat idag, för Danne ville åka och träna och jag behövde ju våran bil till Salbohed.

I fredags var jag på julbord med gamla jobbet, vi var till Örebro. Det var lungt men väldigt trevligt. Vi var hemma vid ett så man var pigg dagen efter och det är ju skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar