söndag 20 december 2009

Sköna Söndag

Idag har vi verkligen haft en slappar dag. Jag, mamma och syrran åkte till Sätra Brunns badhus och vi hade bokat lite behandlingar. Jag hade:

Ansiktsrengöring plus * 45 min 550 kr
Djuprengörande ansiktsbehandling. En behaglig rengöring följs av peeling och en djuprengörande mask som ”suger upp” orenheter och verkar sammandragande på porerna. Efter en avslappnande ansiktsmask får du en väldoftande, fuktgivande och cellförnyande ansiktsmask. Eyegel och dagcrème avslutar behandlingen.


Det var jätteskönt, vi simmade och bastade lite och satt och snackade. Sedan åkte vi in till Sala och gick på Acropolis, det är en grekisk resturang. Vi käkade där och det var jättegott. Så man blev verkligen mätt och belåten.

I morgon ska vi ner på stan och ta dos två på influensa vaccinet på Alex sen ska jag försöka mig på att köpa en gran. Vi ska lämna Sebban hos Jonathan och han ska sova över där tills på tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar