lördag 5 februari 2011

Lördag

Gud vad skönt det var att sova ut i morse. Vi sov till 10. Många säger att de blir trötta på hösten och höst-deppiga men jag tror jag har min period så här i januari-februari. Då har jul och nyår- med lite ledighet varit och det var så länge sedan det var sommar. Gud vad jag längtar till sommaren, vill vara ute i trädgården och greja. Jag har köpt massa frön och vill göra fint ute. Jag är så trött, när man kommer hem från jobbet vid 4-5 tiden så vill jag bara gå och lägga mig.
I kväll ska vi ner på stan och ut och käka med pappa och Siv och Kanske Kalle och hans tjej. Siv åker ju till Spanien i morgon och vi vill passa på att ses innan. Det ska bli trevligt. Sen är det ju första delfinalen på melodifestivalen i kväll och det vill man ju inte missa, inte jag iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar